Wymień piec, póki są dotacje

Była to pierwsza tak szeroko zakrojona kampania informacyjna zakopiańskiego Urzędu Miasta. Miała dwa cele. Po pierwsze stworzyć bazę osób zainteresowanych dotacją na wymianę starego pieca węglowego na nowoczesne źródło ogrzewania, a przy okazji pokazać zdrowotne i ekonomiczne korzyści. By się to udało, trzeba było dotrzeć bezpośrednio do mieszkańców. Podstawą kampanii były spotkania w różnych częściach miasta, na których każdy otrzymywał broszurkę informacyjną oraz ankietę dotyczącą wymiany źródła ciepła. W ciągu trzech tygodni odbyło się 17 spotkań, do programu zakwalifikowanych zostało 700 osób, a kolejne 150 trafiło na listę rezerwową. 

W ramach kampanii wymyśliłam jej nazwę „Wymień piec, póki są dotacje” oraz przygotowałam wszystkie teksty. Były to m.in. informacje prasowebroszurka informacyjna, tekst na dedykowaną stronę www, teksty reklam prasowych i radiowych, informacja na ogłoszenia duszpasterskie. Zredagowałam też przygotowaną przez Wydział Ochrony Środowiska ankietę oraz napisałam do niej zbiór przydatnych pytań i odpowiedzi. Opracowałam także scenariusz konferencji prasowej oraz zbiór trudnych pytań.